DeutschEnglish
Not logged in or registered. | Log In | Register | Password lost?

Chris Adams gegen die von Erichs

Feud

Feud data
Title:
Chris Adams gegen die von Erichs
Timeframe:
September 1984 - December 1985
This text is hidden because it is only available in German language. Please click this line if you do not care and want to view it anyway.
- Sowohl Kevin von Erich als auch Adams mussten nach den Stuhlschlägen wirklich ins Krankenhaus. Speziell für Adams wäre es beinahe böse geendet, da ein Holzsplitter in seine Nase und von innen bedenklich nah an sein linkes Auge geriet, das er beinahe verloren hätte.
---
Current Total Rating (?)
Valid votes: 2
Number of comments: 2
10.0 0x
9.0 0x
8.0 0x
7.0 2x
6.0 0x
5.0 0x
4.0 0x
3.0 0x
2.0 0x
1.0 0x
0.0 0x
Average rating: 7.00  [2]
Average rating in 2009: 7.00  [2]
Your Options:
Other: